Berkembang Tall - Menggunakan Kaedah Asli

Berkembang Tall - Menggunakan Kaedah Asli

Berkembang tinggi adalah kehendak ramai orang di seluruh dunia - sebahagian besar daripada mereka lelaki. Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin salah seorang daripada mereka. Anda sudah boleh bayangkan semua peluang, yang akan datang cara anda jika hanya anda boleh menjadi lebih tinggi. Mujurlah, terdapat satu cara untuk melakukan ini - pada akhir artikel ini, saya akan menawarkan anda sebuah penerbitan, yang mendedahkan satu cara untuk menambah 3 inci tambahan ketinggian kira-kira sebulan - secara kekal dan semulajadi.

Jadi, mengapa anda tidak berpuas hati dengan ketinggian anda? Itu mungkin kerana anda berasa rendah diri kepada orang lain - apabila anda berdiri di sebelah seseorang yang banyak lebih tinggi daripada anda, anda secara automatik menganggap mereka mempunyai lebih "kuasa". Itulah semulajadi - otak anda berwayar untuk berfungsi cara itu, dan anda tidak boleh mengubahnya. Selama anda melihat diri anda sebagai pendek - harga diri anda akan menurun.

Terdapat beberapa produk yang mensimulasikan semakin meningkat tinggi - platform kasut seperti, lif, dan pelbagai inovasi lain. Produk-produk ini, malangnya, akan membuat apa-apa untuk anda, kecuali membuat anda berasa tidak selesa, dan lebih-lebih rendah.

Sebagai lebih tinggi tidak memberikan anda kelebihan yang ketara dalam pelbagai situasi - terutamanya dalam persekitaran perniagaan, seperti temu duga, atau apabila bertemu wanita.

Sebenarnya, terdapat banyak orang pendek yang agak gembira dan menjalani kehidupan yang sangat berjaya - Walau bagaimanapun, jika anda seseorang yang telah dipilih di dalam sekolah tinggi tentang menjadi pendek, atau yang sentiasa bimbang tentang perkara ini, kemungkinan satu-satunya cara untuk menetapkan ini akan berkembang tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar