Pemulihan TMJ Laman Itu Kerja - Remedi 4 TMJ Alternatif Itu Adakah Asli dan Selamat

Pemulihan TMJ Laman Itu Kerja - Remedi 4 TMJ Alternatif Itu Adakah Asli dan Selamat

Got TMJ? Jika anda lakukan, anda tidak keseorangan. Adalah dianggarkan bahawa lebih daripada 60 juta rakyat Amerika sedang mengalami TMJ dalam bentuk beberapa cara atau bentuk. Ubat yang biasa (yang berfungsi sedikit masa) adalah untuk mengambil perjalanan ke doktor. Tetapi apa yang kebanyakan tidak menyedari adalah bahawa terdapat beberapa ubat rumah untuk TMJ yang boleh hanya sebagai berkesan seperti apa yang doktor akan mencadangkan ... sebenarnya, kecuali pembedahan, terdapat sangat sedikit yang doktor boleh berbuat demikian anda boleh ' t lakukan sendiri.

Bagaimana untuk mendiagnosis TMJ

Diagnosis untuk TMJ agak cepat dan mudah. Jika anda mempunyai gejala-gejala tersebut, maka ia adalah berkemungkinan bahawa anda mengalami TMJ:

Otot rahang anda lembut ...
Anda mengalami sakit dalam atau di sekitar telinga (sakit telinga dan sakit kepala yang biasa)
Rahang anda membuat 'klik', 'pop', atau 'pengisaran' bunyi apabila anda mengunyah, membuka atau menutup mulut anda ...
Terdapat kesakitan ketara setiap kali anda makan, buka mulut anda atau melakukan perkara seperti menguap ....
Kunci rahang anda atau terlekat ....
Rawatan biasa yang doktor akan mencadangkan adalah untuk memohon pek haba ke kawasan sakit dan untuk menukar diet anda untuk makanan lembut. Masalah dengan ini adalah bahawa walaupun ia berfungsi, anda benar-benar hanya merawat kesakitan dan tidak TMJ sendiri. Terdapat beberapa makanan tambahan herba yang boleh membantu anda dengan TMJ walaupun ....

Sebelum saya pergi ke dalam 4 makanan tambahan herba, saya harus sedar bahawa apa yang anda benar-benar mahu memberi tumpuan kepada adalah herba dan vitamin yang membantu untuk berehat otot dan juga makanan tambahan yang membantu dengan mengurangkan keradangan. Lagipun, apabila anda memohon satu pek haba, tidak anda melakukan perkara yang sama?

Glucosamine Sulphate- saya benar-benar digunakan ini di makmal saya sebentar tadi untuk arthitis sendi beliau. Perkara yang sama berlaku untuk manusia juga. Kajian telah menunjukkan bahawa Glucosamine adalah satu alternatif yang baik untuk membantu membina semula rawan. Dalam kes TMJ, ini adalah penting kerana salah satu punca utama TMJ adalah pengisaran gigi dan Mengetap yang membantu untuk memusnahkan rawan dalam rahang.
MSM- atau dikenali sebagai methylsulfonylmethane, tambahan ini akan membantu untuk mengurangkan keradangan di sekitar sendi yang menyebabkan kesakitan TMJ itu. MSM juga baik untuk mengurangkan kekejangan otot.
Kava- makanan tambahan ini biasanya ditetapkan oleh doktor homeopati dan herba apabila seseorang itu mengalami keresahan atau tekanan. Kava melegakan sistem saraf.
Magnesium- Perkara yang melucukan tentang magnesium adalah bahawa mineral ini adalah kira-kira sebagai TMJ tertentu seperti yang anda boleh mendapatkan. Magnesium mensasarkan otot rahang khususnya dan membantu berehat mereka. Magnesium dianggap oleh sesetengah pihak sebagai satu releks otot semula jadi.
Jika anda mempunyai TMJ, anda perlu cuba vitamin, mineral dan makanan tambahan sebelum memilih untuk nasihat perubatan. Siapa tahu? Anda sebenarnya boleh menyembuhkan TMJ anda tanpa memerlukan pembedahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar