Mengapa Anda kuku jari kaki Kulat Pemulihan Yang Gagal

Mengapa Anda kuku jari kaki Kulat Pemulihan Yang Gagal

Orang sering mengadu bahawa ubat kulat kuku jari kaki mereka tidak berfungsi. Selalunya mereka telah mencuba rawatan untuk 1 minggu atau setahun dan melihat tidak ada keputusan. Pada hari yang lain saya temui testimonial dalam forum bahawa kaedah dia menggunakan adalah satu minggu dalam cuka rendam, minggu berikutnya adalah Vicks dan minyak pokok teh dan minggu lepas adalah hidrogen peroksida dan oregano rawatan minyak. Satu lagi ahli forum yang menggunakan tiga jenis ubat kulat kuku jari kaki, semua pada satu masa. Apakah ini kata tentang kami? Keadaan terdesak lebih berjalan rasa baik kita. Kuku jangkitan kulat tidak berlaku dalam sekelip mata. Ia terjadi apabila kita mengabaikan amalan kebersihan yang baik dan menjadi lebih teruk apabila kita mengabaikan jangkitan sama sekali. Sesetengah orang mempunyai jangkitan ini selama bertahun-tahun, masa yang paling lama saya temui adalah tiga puluh lima tahun.

Menggunakan akal baik dalam melawan jangkitan. Setiap individu adalah unik dalam bidang kimia badan; kimia badan yang berbeza bermakna cara yang berbeza bertindak balas antara satu sama ubat. Kunci-kunci sebenar kepada kejayaan ubat kulat kuku jari kaki 'adalah praktikal, konsisten, kesabaran dan ketabahan. Memilih rawatan kulat kuku jari kaki yang boleh dimasukkan ke dalam gaya hidup anda, persediaan mengganggu dan gali boleh memakan sejam mudah dari masa anda setiap hari. Jika anda tidak boleh komited untuk satu jam sehari masa anda, kemudian mencari lain ubat kulat kuku jari kaki.

Konsisten dalam menggunakan rawatan yang anda pilih. Mencari rawatan anti-kulat semulajadi, semula jadi bermakna kulit dan kuku jari kaki yang dijangkiti boleh menyesuaikan diri dengan rawatan dengan segera dan tanpa kakisan atau kesan buruk lain seperti pengeringan kulit sekitar kuku. Pokok teh, lavender dan jojoba minyak adalah minyak semula jadi dengan kualiti anti-kulat yang kuat. Dan minyak ini merapikan kuku dan kulit. Pastikan ubat anda mempunyai ini minyak pati. Berpegang kepada satu rawatan, topikal ubat kulat kuku jari kaki semula jadi biasanya mengambil masa hanya beberapa minit untuk memohon dan diserap oleh kuku. Jangan bereksperimen dengan bahan-bahan menghakis seperti asid peracetic dan peluntur. Bersabar dan tidak mencari kejayaan dalam sekelip mata.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar