Ketiak berlebihan Berpeluh - Adakah terdapat Penyembuhan yang?

Ketiak berlebihan Berpeluh - Adakah terdapat Penyembuhan yang?

Berlebihan berpeluh ketiak boleh menjadi masalah yang jahat dan memalukan - jika anda membaca artikel ini anda mungkin tahu bahawa. Anda tahu bagaimana menghadkan ia boleh menjadi dengan cara anda menjalani kehidupan anda - dan anda mungkin menyedari bahawa ia adalah satu isu yang anda perlu menetapkan jika anda mahu untuk hidup kehidupan yang bahagia. Anda mungkin sangat bersemangat untuk mencari penyelesaian yang akhirnya bekerja untuk anda.

Malangnya, produk yang paling biasa digunakan, seperti dalam tempoh antiperspirants kaunter pad berpeluh ketiak tidak boleh menawarkan apa-apa lebih daripada kelegaan sementara gejala. Bahan kimia yang terdapat dalam antiperspirants ialah aluminium berasaskan dan tidak baik untuk kulit anda. Aluminium adalah unsur yang telah dikaitkan dengan perkembangan kanser dan penyakit Alzheimer. Itulah sebabnya saya mengesyorkan bahawa anda mengambil pendekatan semula jadi untuk menetapkan peluh ketiak berlebihan anda.

Berpeluh adalah satu proses yang menggunakan badan anda untuk menghilangkan haba yang berlebihan. Toksin yang terkumpul di dalam kulit juga dikeluarkan melalui peluh. Itulah sebabnya makan banyak makanan pedas atau minum dalam jumlah yang besar alkohol boleh memburukkan lagi masalah anda. Minuman berkafein dan kopi juga tidak digalakkan - kafein adalah perangsang sistem saraf, dan ia mempercepatkan semua fungsi badan - termasuk peluh.

Menggunakan larutan baking soda dan air di ketiakmu telah dikenali untuk membantu sedikit dalam beberapa kes. Begitu juga cuka epal. Botox atau pembedahan untuk membuang kelenjar peluh prosedur agak radikal, dan tidak digalakkan. Mereka mahal dan boleh mempunyai kesan sampingan yang serius.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar