Minda Colitis Anda Sendiri

Minda Colitis Anda Sendiri

Minda kolitis anda sendiri ... kerana tiada siapa lagi yang boleh melakukannya untuk anda. Notis saya berkata 'tiada siapa' - tidak ada badan yang lain daripada badan anda. Ini termasuk tidak fikiran selain dari fikiran anda. Bersama-sama badan anda akan disembuhkan oleh minda anda secara langsung dan dalam secara langsung.

Bagaimana?

Secara langsung dengan TIDAK melakukan perkara-perkara tertentu yang anda tahu membahayakan itu kesejahteraan umum dan ...

Secara tidak langsung dengan memupuk sikap jangka gembira. Sudah dianggap realiti baru.

Ia mudah cukup untuk makan dan minum ini dan itu dan mengelakkan makan dan minum itu dan yang lain, tetapi ... berfikir dengan cara yang tertentu adalah salah satu punca yang besar melumpuhkan kemanusiaan kesusahan yang menimpa biasa. Malah, ia adalah penyakit tumbuh-tumbuhan nombor satu di, kebahagiaan kesihatan dan am kesejahteraan kebanyakan orang di dunia.

Ia kini lebih 18 bulan sejak saya mula laman web saya, blog, dan surat berita dan kehidupan telah mengambil beberapa kelainan yang tidak dijangka untuk saya di masa ini. Apa-apa yang sesiapa sahaja yang dari luar saya mungkin notis serta-merta tetapi dari dalam tempat saya menetap perubahan telah agak luar biasa.

Setelah bertahun-tahun kajian, pemerhatian dan eksperimen saya sedar bahawa halangan terbesar kepada apa-apa peningkatan dalam mana-mana bidang kehidupan seseorang adalah cara yang orang fikirkan. Seperti anda mungkin, saya telah lama menjadi biasa dengan frasa seperti 'anda adalah apa yang anda berfikir' tetapi hakikatnya adalah bahawa kata-kata adalah semata-mata kata-kata sehingga mereka digantikan dengan makna yang menimbulkan mereka di tempat pertama.

Ia adalah idea itu sendiri yang mempunyai kuasa tidak kata-kata. Kuasa adalah dalam kuasa semula jadi dalam kehidupan kita yang membuat apa sahaja ia adalah bahawa kedua-dua menimpa dan manfaat kepada kita. Kuasa ini - tenaga adalah perkataan yang lebih baik - adalah semata-mata di sana bekerja dalam kehidupan kita menyampaikan syarat-syarat yang mewakili fikiran kita. Saya telah mengetahui ini untuk masa yang lama, panjang. Tetapi saya tidak memahaminya. Kerana saya tidak memahaminya, saya lebih 'mangsa' rawak ia bukannya penghasut dengannya.

Er, kolitis?

Ya, kolitis tidak dilupakan. Malah saya menyentuh aspek penyembuhan dalam blog kira-kira setahun yang lalu, tetapi sekali lagi, kata-kata telah digantikan dengan pemahaman. Setahun yang boleh menjadi masa yang lama dalam wahyu diri. Colitis telah mengajar saya satu perkara teguh: Anda menuai apa yang kamu tanam. Tetapi Ia juga telah membuat saya sedar bahawa ramai orang yang melakukan perkara yang sama - atau tidak melakukan perkara yang sama seperti mana yang berkenaan - jarang semua mendapatkan tepat keputusan yang sama. Mengapa?

Yang kekal sebagai titik janggal perbalahan yang kecewa pakar perubatan dan terpesona psikologi untuk masa yang sangat lama. Jawapan? Oleh kerana setiap orang adalah berbeza? Sebahagiannya, tidak bahawa mereka kelihatan berbeza, tetapi mereka berfikir secara berbeza. Sikap mereka kepada kehidupan masing-masing adalah berbeza daripada orang yang akan datang. Ini termasuk keluarga terdekat mereka juga. Untuk meneroka Tabiat pemikiran kita - sikap kita - adalah kunci kepada berlalu apa-apa jenis perniagaan. Dalam isu-isu kesihatan adalah penting. Jika ragu-ragu meminta sesiapa sahaja yang terlibat dalam ujian plasebo kesan. Lebih berfaedah kepada anda, hanya mengambil sikap yang lebih positif terhadap ... bukan kesihatan atau penyakit, tetapi untuk pandangan umum terhadap kehidupan. Yang benar-benar merupakan kunci 'mental' keseronokan de. Tidak rasa bersalah dengan pun itu. Ia amat penting! Itulah cara untuk benar-benar keberatan anda kesihatan. '

Tidak ada komentar:

Posting Komentar